الفنانة المصرية ميار الببلاوي تكشف أحد أهم المواقف السيئة بحياتها

متن نيوز

أزاحت الفنانة المصرية المعتزلة ميار الببلاوي أحد أهم  المواقف السيئة التي تعرضت لها.

 

جاء حديث الفنانة المصرية ميار الببلاوي أثناء انشغالها بمرض ابنها الذي كان يستعد لأداء امتحان آخر المواد الدراسية في البكالوريوس.

 

وعبر موقع التواصل الاجتماعي دون الفنانة المصرية ميار الببلاوي:  إيه ده إيه الدنيا دي إيه الناس دي إيه الواحد عايش في كوكب لوحده ملهوش حد ولا يفرق مع حد كلوا يالا نفسي ولو ليه مصلحة يعملك نفسه مروحة ولا ملوش متلزموش".

 

وأضافت: دي كلمة ست طيبة لقتني ببكي في المسجد بتاع المقابر وقالتلي دموعك غالية وفريها الجايات كتير والله استغربت كلامها وكأنها بتأهلني للي جاي النهاردة.

 

وتابعت عبر المنشور:  ابني من الصبح بيموت بين إيدي بيرجع وبيتلوي من المغص ودكاتره داخلة ومحاليل وحقن وأدوية وبكرة امتحانه الصبح لأنه في بكالوريوس ودي آخر مادة طبعا كده خلاص مفيش أمل إلا بمعجزة من عند ربنا لإنه رايح راس في راس والسخونية 40 ألاقي حد حقير كلمني وبحكيله إن ابنى تعبان وبيموت من المغص وبيصرخ يطلب الطلب اللي هو عاوزه ويقفل.. عاوزه اقول الله مايحوج حد لحد بس بعد الضنى مفيش وكده حلو أوي".

 

◄ من هي الفنانة المصرية المعتزلة ميار الببلاوي؟

 

ميار الببلاوي ولدت في 24 ديسمبر 1972، تخرجت في كلية الآداب، وبدأت حياتها الفنية كممثلة إعلانات، ثم انتقلت إلى السينما والتليفزيون، وارتدت الحجاب.

 

◄ طبيعة مرض ابن الفنانة المصرية المعتزلة ميار الببلاوي

 

أكدت الفنانة المصرية ميار الببلاوي، إصابة ابنها بجرثومة في المعدة، ربما تحيل دون ذهابه إلى امتحان آخر مادة في كلية الاقتصاد والعلوم السياسية.

 

 

وكانت  الفنانة ميار الببلاوي، قد دخلت  في نوبة بكاء شديد على الهواء بعد عرض صورة والدتها الراحلة.